czwartek, 15 września 2011

Galeria Rzeczy Brzydkich, czyli mały haul i tradycyjna prywata

Że ja też nie umiem tak przyjść, napisać dwóch zdań, strzelić foci i sobie pójść, radosna i zadowolona, że wszystko jest przejrzyście, na temat i jak Zordon przykazał. Btw - dwa tygodnie beze mnie? Aż się sama za sobą stęskniłam. Ale w ciągu tych dwóch tygodni się działo, więc sama sobie teraz wybaczam i oczekuję wybaczenia z waszej strony. Zdążyłam się przenieść z całym majdanem do miasta królów, gdzie meneli, pijanej młodzieży i turystów jest w chuj... Przepraszam, odezwała się we mnie kielczanka, już milknę. Mam miliard ton blogowych zaległości, ale oczywiście nie mogę ich zrealizować, bo aparat i ja jestem tutaj, a moja domowa drogeria niemalże w całości dwie godziny trzynaście minut pociągiem osobowym i kwadrans (w porywach do pół godziny, zależy jak ciężka jest torba) z buta stąd, leży sobie spokojnie w komodzie z Ikeły i czeka, aż coś z nią zrobię. Dobra, sklecę jakieś bezsensowne notki na temat i przy użyciu tego, co mi tu na miejscu zostało, żeby nie było tu tak biednie, jak ostatnimi czasy bywało. Moje zakupy we wrześniu oscylują wokół ciuchów z konieczności i jedzenia, bo jednak należałoby od czasu do czasu zrobić sobie jakiegoś tosta, również z konieczności, a ilość pieniędzy zmarnowanych na przyjemności gwałtownie spadła. Dlatego musiałam zrobić sobie jakiś wypadzik na bezsensowne zakupy. Oto i one.





Lubię brzydką biżuterię.

SENSIQUE Oriental Dream Cienie Do Powiek, 129 Holi Festival

SENSIQUE Oriental Dream Cienie Do Powiek, 131 Japanese Maple & Sky

SENSIQUE Oriental Dream Cienie do Powiek, 132 Autumn Tuliptree

32 komentarze:

  1. super wygladaja te pierscionki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzeba czasem sobie umilić życie zakupami. Z biżuterii motyl jest świetny, cienie również, lubię tą limitkę.
    Lubię Twoją tradycyjną prywatę, fajnie piszesz, wiesz? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie pierścionki są przepiękne, szczególnie trzeci!

    OdpowiedzUsuń
  4. 1 i 3 pierścionek są śliczne. Wcale nie są to bezsensowne zakupy- kupowanie ładnych rzeczy ma sens. Zawsze.

    OdpowiedzUsuń
  5. skoro lubisz brzydką biżuterię to muszę Cię rozczarować - ta jest bardzo ładna :P zwłaszcza 3 i 4 pierścionek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne te pierścionki *.*

    www.badzynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. biżu nie jest brzydka, podobają mi się te pierścionki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. niesamowite te cienie !:)


    http://bajeczneopowisci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. chyba też lubię brzydką biżuterię, bo twoja mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. serduszkowy pierścionek śliczny <3
    mam ten ostatni cień ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. 1. paletka najlepsza :P Czekam na jakiś makijaż :P

    pozdrawiam i zapraszam do mnie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. No właśnie, nie ma cię i nie ma, a ja tu czekam na swatche twojej kolekcji Inglotów. I się chyba nie doczekam. Ja też lubię brzydką biżuterię :) cokolwiek to znaczy. Zrób jakiś makijaż z tą ostatnią paletką z Sensique. Szalenie jestem ciekawa jak te cienie wyglądały by na oku.

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam Twoje posty!!! Kocham takie klimaty i ten styl wypowiedzi!!
    ps. pewnie dlatego, że ja też jestem taka małą zrzędą:))) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bijou nie jest najgorsza ale cieni Sensique to ja nie "lubiem" ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Te są wyjątkowo udane, srsly : )

    OdpowiedzUsuń
  16. Najbardziej podoba mi się ten "motyli" pierścionek :) A cienie to nie moja bajka :d

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie wiem czy już widziałaś, ale jakaś drogeria wykorzystała Twoje zdjęcie http://www.wix.com/sklepkosmetyczny/online#!cardboard

    OdpowiedzUsuń
  18. Serduszko mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  19. eee wcale nie taka brzydka ta biżu ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. motylek całkiem fajny :D A i cienie ładne kolorki mają :D

    OdpowiedzUsuń
  21. gzie Ty się zgubiłaś...........? czekamy:>

    OdpowiedzUsuń
  22. Ostatnio sporo sklepów internetowych daje kosmetyki do recenzji, do mnie już się odezwali z www.amora.pl, możesz zobaczyć u nich na facebooku.
    pozdrawiam Paulina

    OdpowiedzUsuń
  23. żyjesz Ty tam? :D

    OdpowiedzUsuń
  24. przypadkowo trafilam na twoj blog i musialam przeczytac go od poczatku.
    Dziewczyno,jestes zajebista! az sie chce ciebie czytac. Ale mam jedna prosbe- wiecej "szpachelek"!!! Fajnie jest poczytac co masz do powiedzenia , ale chcialoby sie tez popatrzec na twoje umalowane pieknie oczeta:) lub usta lub cos tam..

    OdpowiedzUsuń
  25. a gdzie ty się podziewasz;)??????????
    Wracaj do nas!

    OdpowiedzUsuń
  26. Halo gdzie jesteś? Może przystojniacy Cię przywołają spowrotem ;) http://greatdee85.blogspot.com/2011/11/tag-subiektywny-ranking-przystojniakow.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Czekam, czy może kiedyś jeszcze zobaczę nowy post... Może się uda! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń