poniedziałek, 1 sierpnia 2011

Wyniki rozdania

A na początek trochę statystyki. Do rozdania zgłosiło się dwadzieścia siedem osób, z czego dwadzieścia pięć zgłoszeń spełniało zasady. Brałam pod uwagę również zgłoszenia dziewczyn, które nie prowadzą blogów, wtedy wystarczyło bycie obserwatorem. Losowanie odbyło się w sposób demokratyczny, nadzorowała je jednoosobowa komisja nadzorująca, w której skład wszedł i już nie wyszedł Johnny Depp w pięćdziesięciu dziewięciu odmianach i wcieleniach. Przy okazji zdobyłam wiedzę, ile tak naprawdę zdjęć owego wisi, leży lub stoi w moim pokoju. OMGWTF.

Nieważne zgłoszenia:
- martazet21 -  blog jest, notki nie ma
- AW - nie ma mnie w obserwowanych blogach, szukałam pięć razy

A teraz do rzeczy.



Mad as a Hatter wędruje do:

Circus Confetti wędruje do:

Skontaktuję się ze zwyciężczyniami z adresu azazella@onet.pl

9 komentarzy:

  1. O kurczę, ja to chyba nigdy nic nie wygram :D:D Gratuluję dziewczynom :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Mały elf, ja to samo :/ :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki, dzięki! Świetna wiadomość z rana :D

    OdpowiedzUsuń
  4. oj szkoda, bardzo na nie liczyłam ;) ale gratuluję wygranej!

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha, torba z Douga rulez :D
    Gratuluję dziewczyny!

    OdpowiedzUsuń
  6. oh, jak ja Ci zazdroszczę tego Depp'a ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Just to pilne!
    nie wiem czy to Twoje konto ale sama zerknij :
    http://allegro.pl/essence-lakier-brokatowy-srebro-srebrny-wyjsciowy-i1745411262.html
    bo sa tu Twoje zdjecia z bloga i nie wiem czy to Twoje konto Allegro
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. To nie moje allegro i nie mam konta na allegro, dlatego nie mogę bez logowania zgłosić, możesz to zrobić za mnie, podając link do zdjęć na blogu? Wkurwiłam się -.-

    OdpowiedzUsuń